Η ιστορίας της αν και δεν είναι μοναδική προσφέρει μια ανεκτίμητη συμβουλή σταδιοδρομίας: Μην κακολογείτε τον εργοδότη σας στα social media.
Με την είσοδο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις που εργοδότες προτού προσλάβουν κάποιον συμβουλεύονται το προφίλ του σε αυτά θεωρώντας πως παρέχει μια πιο ειλικρινή εικόνα για το ποιόν του εργαζομένου.
Κάπως έτσι φαίνεται πως σκέφτηκε και ο εργοδότης της Kaitlyn Wells, της 27χρονης η οποία πέρασε επιτυχώς την συνέντευξη για μια θέση εργασίας σε παιδικό σταθμό και της ανακοινώθηκε πως από την επαύριον θα έπιανε δουλειά.
Βέβαια, αν και η δουλειά ήταν αναγκαία για βιοποριστικούς λόγους φαίνεται πως η συγκεκριμένη εργασιακή θέση ήταν λύση ανάγκης και δεν την ευχαριστούσε ιδιαίτερα. Για το λόγο αυτό προτού ξεκινήσει η πρώτη της μέρα στη δουλειά σκέφτηκε να κοινοποιήσει στους φίλους την εξής σκέψη : «Ξεκινάω τη νέα μου δουλειά σήμερα, αλλά μισώ στ’ αλήθεια να εργάζομαι στον τομέα της ημερήσιας φροντίδας παιδιών»
Δυστυχώς, το post της προσέλκυσε αρκετή προσοχή σε τοπικό επίπεδο και δεν άργησε να γίνει αντιληπτό και από τον μελλοντικό της εργοδότη. Αποτέλεσμα, εκτός από τα διάφορα σχόλια συμπαράστασης ή και αποδοκιμασίας διαδικτυακών φίλων, για την πρώτη μέρα στη δουλειά, να δεχτεί ένα ακόμα από την εταιρεία, η οποία την ειδοποιούσε πως η συνεργασία τους έληγε πριν καν αρχίσει…
«Ήταν πραγματικά ένα μεγάλο λάθος. Δεν μισώ τα παιδιά. Είμαι κι η ίδια μητέρα και τα αγαπώ. Δεν πρόκειται να δημοσιεύσω ποτέ ξανά κάτι τέτοιο στο μέλλον, άσχετα με το τι αισθάνομαι»… δήλωσε η ίδια στο τοπικό κανάλι της περιοχής, το οποίο δημοσιοποίησε το περιστατικό, ήταν όμως πλέον πολύ αργά.
Η επόμενη ανανέωση του προφίλ της Kaitlyn, έγραφε λίγο αργότερα « Έκανα ένα μεγάλο λάθος. Είμαι τόσο λυπημένη. Νιώθω εντελώς αποτυχημένη κοιτάζοντας την κόρη μου να κλαίει και φοβάμαι πως δεν πρόκειται να βρω δουλειά εξαιτίας της δικής μου βλακείας».