Το βίντεο του ΕΟΤ, «Greece- Α 365-DayDestination», επελέγη ως το κορυφαίο όσον αφορά την τουριστική προβολή ευρωπαϊκού προορισμού, ανάμεσα σε 23 υποψήφιες χώρες που συμμετείχαν στον διεθνή διαγωνισμό του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού.
Η ανακοίνωση έγινε σε ειδική εκδήλωση στο πλαίσιο της 22ης Γενικής Συνέλευσης του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού στο Τσενγκντού της Κίνας.
Σε εφαρμογή της επικοινωνιακής στρατηγικής της υπουργού Τουρισμού Έλενας Κουντουρά για την προώθηση και προβολή της Ελλάδας ως παγκόσμιου ελκυστικού προορισμού 365 ημέρες το χρόνο, δημιουργήθηκε η ταινία «Greece-A 365-Day Destination», σε σκηνοθεσία Αντώνη Θεοχάρη Κιούκα, διάρκειας 03:36” με θέμα της τις εικόνες, τον ήχο και τα χρώματα της Ελλάδας τις τέσσερις εποχές του χρόνου.
Η επιλογή της ταινίας του ΕΟΤ για την Ελλάδα έγινε από κριτική επιτροπή, αποτελούμενη από τους προέδρους των έξι Περιφερειακών Επιτροπών του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού, αναφέρει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων.
Εκπροσωπώντας την υπουργό Τουρισμού, Έλενα Κουντουρά, το βραβείο παρέλαβαν ο κ. Μ. Αγγελόπουλος, ΣΠΑ, διπλωματικός σύμβουλος της υπουργού και ο κ. Σ. Παρθένης, προϊστάμενος της Διεύθυνσης Στρατηγικού Σχεδιασμού στο υπουργείο Τουρισμού.
Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Τουρισμού καθιέρωσε το διαγωνισμό βράβευσης των καλύτερων βίντεο τουριστικής προβολής χωρών, σε αναγνώριση της μεγάλης σημασίας των πολυμέσων στο μάρκετινγκ των τουριστικών προορισμών. Αναδεικνύονται οι νικήτριες χώρες για κάθε μία από τις έξι Περιφέρειες του Π.Ο.Τ. (Ευρώπη, Αφρική, Αμερική, Μέση Ανατολή, Αν. Ασία & Ειρηνικός, Ν. Ασία).