Τη Χαλκιδική φαίνεται πως επιλέγουν περισσότεροι γερμανοί τουρίστες για το φετινό καλοκαίρι, καθώς οι αισθητά αυξημένες προκρατήσεις, αλλά και οι προσδοκώμενες νέες πτήσεις τσάρτερ προς Θεσσαλονίκη, διαμορφώνουν προσδοκίες για αύξηση των αφίξεων σε διψήφιο ποσοστό.
Μιλώντας στο Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, ο διευθυντής του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής, Γεώργιος Μπρουτζάς, επεσήμανε ότι τα στοιχεία που έδωσαν στον φορέα οι μεγάλοι tour operators της Γερμανίας επιβεβαιώνουν αύξηση των κρατήσεων της τάξης του 20% για τα θέρετρα του νομού, σε σχέση με πέρυσι.
Ο κ. Μπρουτζάς σημείωσε, ακόμη, ότι με βάση στοιχεία από τον μεγαλύτερο γερμανικό tour operator, τη «HolidayCheck», που συνεργάζεται με 1.272 καταλύματα στη Χαλκιδική, οι προκρατήσεις (στη συγκεκριμένη εταιρεία) για ταξίδια στην περιοχή το φετινό καλοκαίρι εμφανίζονται αυξημένες σε ποσοστό άνω του 30% κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους.
Οι επαφές στην 51η διεθνή έκθεση τουρισμού ΙΤΒ, στο Βερολίνο, δεν αναλώθηκαν όμως στη γερμανική αγορά: Τα στελέχη του Οργανισμού είχαν επαφές και με εκπροσώπους του βρετανικού tour operator jet2.com, ο οποίος ετοιμάζει νέες πτήσεις τσάρτερ προς Θεσσαλονίκη. «Ο συγκεκριμένος tour operator έχει κλείσει πρόγραμμα με 40 ξενοδοχεία της Κασσάνδρας για φέτος το καλοκαίρι και πρόκειται να ξεκινήσει απευθείας πτήσεις τσάρτερ προς Θεσσαλονίκη από τη Βόρεια Βρετανία και τη Σκωτία, πιθανώς αρχής γενομένης από τον Μάιο» εξήγησε ο κ. Μπρουτζάς.
Σε ό,τι αφορά τη γερμανική αγορά, η έλλειψη πτήσεων τσάρτερ προς το αεροδρόμιο «Μακεδονία» κρατάει τη Χαλκιδική μόνο στην τέταρτη θέση των προτιμήσεων των Γερμανών τουριστών. Ωστόσο, η αύξηση της ζήτησης για τον προορισμό δημιουργεί προσδοκίες ότι εκτός απροόπτου θα υπάρξουν περισσότερες πτήσεις το 2018, σύμφωνα με τον ίδιο.
Η προσδοκώμενη αύξηση αφίξεων από τη Γερμανία για το φετινό καλοκαίρι δεν αφορά μόνο τη Χαλκιδική. Σύμφωνα με τα μέχρι τώρα στοιχεία, η Ελλάδα αναδεικνύεται ως ο δεύτερος δημοφιλέστερος τουριστικός προορισμός των Γερμανών, μετά τις Βαλεαρίδες Νήσους στην Ισπανία. Σύμφωνα με τον Νόρμπερτ Φίμπιχ, πρόεδρο του Γερμανικού Συνδέσμου Τουριστικών Γραφείων (DRV), ο αριθμός των Γερμανών που είχαν επιλέξει ελληνικούς προορισμούς έως το τέλος Ιανουαρίου ήταν αυξημένος κατά 70%, σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι.
Η Χαλκιδική έδωσε δυναμικό «παρών» στην έκθεση με την παρουσία φορέων τουρισμού, εκπροσώπων των δήμων, ξενοδόχων και τουριστικών γραφείων. Συγκεκριμένα, εκπροσωπήθηκε από τον πρόεδρο του Τουριστικού Οργανισμού και της Ένωσης Ξενοδοχείων Χαλκιδικής, Γρηγόρη Τάσιο και τα στελέχη του Οργανισμού, οι οποίοι πραγματοποίησαν πάνω από 35 προκαθορισμένα ραντεβού με μεγάλους tour operators, ταξιδιωτικά γραφεία, καθώς και με δημοσιογράφους και εκπροσώπους διεθνών Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης.
Στην αποστολή συμμετείχαν και εκπρόσωποι των Δήμων Κασσάνδρας, Αριστοτέλη και Αμμουλιανής. Πολυπληθέστατη ήταν και η συμμετοχή των επαγγελματιών από τη Χαλκιδική, καθώς 45 ξενοδόχοι και τουριστικοί πράκτορες της περιοχής έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους για την προβολή του προορισμού.