Μπορεί η «εικονική κοινωνική ζωή μας» που συνεχίζουμε να ποστάρουμε με ασυγκράτητη προθυμία στο δημοφιλέστερο κοινωνικό δίκτυο να αποκτήσει ακόμα εικονικότερες διαστάσεις; Κατ’ όπως φαίνεται μπορεί, αφού τα τελευταία «status» θέλουν τον αμερικανικό κολοσσό να έχει ήδη αρχίσει τις εργασίες, και μάλιστα με πυρετώδεις ρυθμούς, ώστε να μεταφέρει τις εφαρμογές του μέσου, στη σφαίρα της εικονικής πραγματικότητας…
«Φανταστείτε να μπορείτε να μοιράζεστε με τους διαδικτυακούς σας φίλους, πέρα από μεμονωμένες στιγμές, ολοκληρωμένες εμπειρίες και περιπέτειες» είχε αναφέρει χαρακτηριστικά ο διευθύνων σύμβουλος, Μαρκ Ζούκερμπεργκ, όταν η εταιρεία το 2014, εξαγόρασε την κατασκευάστρια των φημισμένων «γυαλιών» Oculus Rift προς 2 δις. δολάρια (περίπου 1,7 δις. ευρώ), καταδεικνύοντας ξεκάθαρα πως ήδη από τότε έχει «ανάψει» το φλερτ με την ιδέα της εικονικής πραγματικότητας.
Επαλήθευση της νέας προοπτικής, ήρθε άλλωστε δια στόματος του επικεφαλής του τμήματος προϊόντων του κολοσσού, Κρις Κοξ, στο πλαίσιο του συνεδρίου Code Media της τεχνολογικής ιστοσελίδας Recode, ο οποίος τόνισε, μεταξύ άλλων, «Αυτή τη στιγμή εργαζόμαστε για την ανάπτυξη εφαρμογών εικονικής πραγματικότητας. Ωστόσο ακόμη έχουμε πολύ δρόμο μπροστά μας, καθώς η συσκευή για την ώρα δεν είναι ευρέως διαθέσιμη».
Βέβαια η στρατηγική κίνηση της εταιρείας θα μπορούσε να χαρακτηριστεί αναμενόμενη, εφόσον όλες οι μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας στρέφονται προς την «εικονική» κατεύθυνση ανακοινώνοντας η μια μετά την άλλη τα σχέδιά τους. Ενδεικτικά παραδείγματα θα μπορούσαν να θεωρηθούν η «μάσκα» εικονικής πραγματικότητας, Gear VR, της Samsung, η οποία φιλοξενεί το Smartphone της εταιρείας Galaxy Note 4, καθώς και η δυνατότητα συνδυασμού του κινητού G3 με την συσκευή VR for G3, βασισμένης το Google Cardboard της εταιρείας LG.