Η εφαρμογή Tinder θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως μια «διαδικτυακή προξενήτρα», που κουβαλάς όλη τη μέρα μαζί σου… στο κινητό σου τηλέφωνο.
Η επιτυχία της ήταν τέτοια, που ακολούθησαν πολλές που θέλησαν να της «μοιάσουν».
Η εφαρμογή «Luxy» είναι μία από αυτές. Ωστόσο, οι δημιουργοί που κρύβονται πίσω από τη «Luxy» ισχυρίζονται, ότι ξεχωρίζει καθώς… απευθύνεται μόνο σε πλούσιους.
Ναι, καλά διαβάσατε!
Η «εφαρμογή πολυτελείας» απευθύνεται σε εκατομμυριούχους, σούπερ-μόντελ, σελέμπριτις, διευθύνοντες συμβούλους κ.τ.λ. ή με λίγα λόγια στο λεγόμενο «1%».
«Με την άνοδο των “ψηφιακών συνοικεσίων” είχε φτάσει ο καιρός κάποιος να εισάγει ένα φίλτρο για να… εξαλειφθούν τα χαμηλά εισοδήματα» ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας σε μια συνέντευξη Τύπου. Ο ίδιος, όπως αναφέρει δημοσίευμα της Daily Mail, δεν ήθελε να αποκαλύψει το όνομά του, ακριβώς λόγω της αμφιλεγόμενης φύσης του προϊόντος του.
Ο εκπρόσωπος της εταιρείας όμως Darren Shuster, δεν αποφεύγει την έκθεση, όπως το αφεντικό του.
Σύμφωνα με όσα είπε ο ίδιος στο CNN, η «Luxu» προς το παρόν δε ζητά επιβεβαίωση για τα εισοδήματα των μελών, ωστόσο η λειτουργία αυτή βρίσκεται σε στάδιο δοκιμών.
Προς το παρόν, η εφαρμογή βασίζεται στο… κριτήριο των μελών της, τα οποία κρίνουν από μόνα τους –μέσω της εμφάνισης και άλλων στοιχείων- τους υποψήφιους-ενδιαφερόμενους.
«Αν για παράδειγμα, δώσεις ραντεβού σε ένα κατάστημα γρήγορου φαγητού, δε θα έχεις πολλές ευκαιρίες να παραμείνεις στην ομάδα της Luxy. Τα μέλη μας οδηγούν τα καλύτερα αυτοκίνητα, κυκλοφορούν στα πιο ακριβά μέρη, μένουν σε πολυτελή σπίτια και ξενοδοχεία και φοράνε πανάκριβα ρούχα. Δε χρειάζεται πολύς καιρός για να φανούν πόσοι δεν ανήκουν στον ίδιο κύκλο» πρόσθεσε ο ίδιος.
Σύμφωνα με τους κατασκευαστές της εφαρμογής, το μέσο εισόδημα των χρηστών της ανέρχεται στα 250.000 δολάρια, ενώ όπως ανέφερε ο Shuster μέχρι στιγμής αριθμεί 3.000 μέλη.