Το iPhone ήταν και παραμένει ακόμη και σήμερα η ναυαρχίδα της Apple μιας και οι πωλήσεις του ξεπερνάνε τα υπόλοιπα προϊόντα της Apple. Επίσης είναι η νούμερο ένα συσκευή της Apple που εισάγει τους καταναλωτές στο οικοσύστημα της και τους οδηγεί στο να αγοράσουν και άλλα προϊόντα.

Με βάση λοιπόν τα παραπάνω δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός πως ο Tim Cook προσπαθεί εδώ και καιρό να βρει μια φόρμουλα που θα αυξήσει τις πωλήσεις του iPhone σε όλα τα Apple Store ανά τον κόσμο.

Το σκηνικό είναι όμως αρκετά μπλεγμένο και εξηγούμε. Ένα ποσοστό μικρότερο του 20% των συνολικών πωλήσεων του iPhone πραγματοποιείται στα Apple Stores ενώ το 80% των αγορών γίνεται αλλού, πχ σε παρόχους ή τρίτους προμηθευτές Apple προϊόντων.

Το AllThingsD δημοσιοποίησε σήμερα μια έρευνα της Consumer Intelligence Research Partners που δείχνει από που γίνονται οι πωλήσεις των iPhone στην Αμερική.

Όπως μπορείτε να δείτε παραπάνω πάροχοι όπως η AT&T και η Verizon καταλαμβάνουν την μερίδα του λέοντος με τις πωλήσεις των Apple Stores κάθε χρόνο να παρουσιάζουν ύφεση.

Αυτό είναι εύκολα αντιληπτό αν αναλογιστεί κανείς πως στην εν λόγω χώρα υπάρχουν μόνο 250 Apple Stores ενώ συνολικά όλοι οι πάροχοι έχουν 9000. Επίσης οι περισσότεροι καταναλωτές ταυτίζουν την αγορά ενός νέου iPhone με τον πάροχο τους και όχι ένα Apple Store.

Το να γυρίσει η κατάσταση των πωλήσεων των iPhone μέσα στα Apple Stores είναι κάτι πολύ δύσκολο αλλά και σημαντικό και έτσι ο Tim Cook και το επιτελείο του σκέφτονται μια σειρά μέτρων και προσφορών που θα κάνουν πιο δελεαστική την αγορά ενός iPhone στα δικά τους καταστήματα.

Να τονίσουμε επίσης πως η Apple γνωρίζει πολύ καλά ότι διάφοροι πάροχοι αποθαρρύνουν πελάτες τους να αγοράσουν iPhone ενισχύοντας την αγορά του Android και αυτό είναι σίγουρα κάτι που η εταιρεία θέλει να μειώσει.

Πηγή: greekapplenews.gr