Ο διευθύνων σύμβουλος του Facebook, Mark Zuckerberg, παρουσίασε χθες σε ειδική εκδήλωση της εταιρείας, τις αλλαγές που ετοιμάζει στην εμφάνιση του γνωστού κοινωνικού δικτύου. Οι αλλαγές θα εφαρμοστούν τόσο στις εφαρμογές για φορητές συσκευές, όσο και στο Web.
Ο CEO της εταιρείας, δήλωσε πως ένας στόχος αυτής της αλλαγής είναι «να δώσουμε στους χρήστες μας την καλύτερη προσωπική εφημερίδα στον κόσμο».
Η μεγαλύτερη αλλαγή είναι στο «News Feed», που πλέον θα χωρίζεται σε κατηγορίες, όπως «μουσική», «φωτογραφίες», «βίντεο» και «νέες δημοσιεύσεις».
Η νέα μορφή των ενημερώσεων, επίσης θα περιλαμβάνει περισσότερες και μεγαλύτερες φωτογραφίες και βίντεο, κάτι που θα πρέπει να αναμένεται να γίνει και για τις διαφημίσεις φυσικά.
Η νέα αναβάθμιση είναι φανερά επηρεασμένη από τις mobile εκδόσεις, με την κεντρική σελίδα του Facebook.com, πλέον να μοιάζει πολύ περισσότερο με αυτήν που συναντάμε στις εφαρμογές.
Οι υπεύθυνοι του κοινωνικού δικτύου υποστηρίζουν πως οι χρήστες τους θέλουν ολοένα και περισσότερες επιλογές αλλά και καλύτερο έλεγχο, των δημοσιεύσεων που βρίσκουν στο «News Feed».
Έτσι, τοποθέτησαν ένα μενού στη δεξιά πλευρά της οθόνης, μέσω του οποίου θα μπορούν να πλοηγηθούν ανάμεσα στις διάφορες κατηγορίες ενημερώσεων.