Ο σχεδιασμός κάθε νέας έκδοσης του user interface (UI) ενός smartphone είναι μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που έχει να αντιμετωπίσει ένας κατασκευαστής. Πρόκειται για μια περίπλοκη διαδικασία που συνδυάζει τον σχεδιασμό γραφικών, τη λειτουργικότητα, τη χρηστικότητα και την βέλτιστη εμπειρία του χρήστη (UX). Παράλληλα πρέπει να ικανοποιεί τις απαιτήσεις και να είναι ελκυστικό για τους καταναλωτές σε όλο τον κόσμο. Συνθήκη που αυξάνει τον βαθμό δυσκολίας, αν αναλογιστούμε ότι τα smartphones της Huawei πωλούνται σε 170 χώρες. Και βέβαια, θα πρέπει να ανταποκρίνεται στις προδιαγραφές συσκευών που κυκλοφορούν ήδη στην αγορά.
Το Emotion UI της Huawei αντλεί έμπνευση από το αιγαιοπελαγίτικο τοπίο
Τα δυναμικά εφέ βασίζονται στη φύση, τα κύματα και το φως
