Πολλές φορές έχουν γίνει αναφορές και έρευνες για το πόσο επηρεάζει το Facebook τη ζωή μας και πώς χειρίζεται τα δεδομένα που του δίνουμε για να προβάλλει συγκεκριμένες διαφημίσεις ανάλογα με τις προτιμήσεις των χρηστών.
Αυτή τη φορά φαίνεται πως το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο θα μπορεί να έχει επιρροή ακόμη και σε όσους δεν έχουν ανοίξει ένα λογαριασμό σε αυτό. Σύμφωνα με την Wall Street Journal το Facebook ανακοίνωσε ότι πρόκειται να αρχίσει να προωθεί διαφημίσεις σε κάθε πρόσωπο που χρησιμοποιεί τρίτες ιστοσελίδες οι οποίες έχουν εγγραφεί στο σύστημα διαφημίσεών του. Όπως αναφέρει το δημοσίευμα, αυτή η κίνηση του κοινωνικού δικτύου θα βοηθήσει να ενδυναμώσει τις διαφημίσεις του σε όλο το διαδίκτυο μπαίνοντας αυτόματα στη ζωή των χρηστών ακόμη και αν αυτοί δεν έχουν οι ίδιοι προφίλ.
Παλιότερα, το Facebook έδειχνε διαφημίσεις σε τρίτες ιστοσελίδες αλλά μόνο στα μέλη του ενώ αυτή η δυνατότητα επεκτείνεται και σε άτομα που δεν είχαν και δεν έχουν κάνει ποτέ εγγραφή ως μέλη. Έτσι, η νέα αλλαγή θα επηρεάσει όσους χρησιμοποιούν το διαδίκτυο, ανεξάρτητα από το αν έχουν λογαριασμό στο Facebook ή όχι. Το δημοφιλέστερο κοινωνικό δίκτυο θα έχει τη δυνατότητα να παρακολουθεί τη συμπεριφορά περιήγησης των ανθρώπων και να συλλέγει πληροφορίες για όλους τους χρήστες του διαδικτύου με τη χρήση ενός κουμπιού και μέσω άλλου κώδικα σε διάφορες ιστοσελίδες. Χρησιμοποιώντας τις πληροφορίες που συγκεντρώθηκαν θα στοχεύει στις διαφημίσεις σε μη Facebook χρήστες.
Εκπρόσωπος του Facebook, μιλώντας στην Wall Street Journal ανέφερε ότι παλιότερα δεν υπήρχε αυτή η δυνατότητα, δηλαδή να είναι γνωστές οι προτιμήσεις όσων δεν έχουν προφίλ στο Facebook κάτι που τώρα θα αλλάξει αποτελώντας ένα χρήσιμο εργαλείο στα χέρια των ανθρώπων του κοινωνικού δικτύου. Με αυτόν τον τρόπο θα υπάρχει καλύτερη στόχευση των διαφημίσεων για το κοινό εκτός Facebook.