Η επιστροφή του ειδικού φόρου τηλεόρασης τείνει να μετατραπεί σε εφιάλτη. Η σχετική τροπολογία, που ανέβαλλε την εφαρμογή του, δεν κατατέθηκε από την κυβέρνηση, γεγονός που δημιουργεί πλήθος ζητημάτων για διαφημιστικές εταιρείες, διαφημιζόμενους και τηλεοπτικούς σταθμούς.
Πλέον κάθε διαφήμιση που μεταδιδεται από την 1η Ιανουαρίου θα επιβαρύνεται με φόρο 20%, ο οποίος θα πρέπει να αποδίδεται από τους τηλεοπτικούς σταθμούς στις αρμόδιες ΔΥΟ μέχρι την εικοστή μέρα κάθε μήνα για τα έσοδα από τις τηλεοπτικές διαφημίσεις του προηγούμενου, δηλαδή, στη συγκεκριμένη περίπτωση, έως και τις 20 φεβρουαρίου, όπως γράφουν σήμερα τα «Παραπολιτικά».
Ο νόμος ορίζει πως ο φόρος βαρύνει άμεσα τη διαφημιζόμενη επιχείρηση ή τον διαφημιστή που μεσολαβεί και το τιμολόγιο εκδίδεται στο όνομά του. Εφόσον το τιμολόγιο εκδίδεται στο όνομά του διαφημιστή που μεσολαβεί, αντίγραφό του με τη σφραγίδα και την υπογραφή του εκδότη αποστέλλεται στον διαφημιζόμενο μέχρι το τέλος του επόμενου μήνα από την έκδοση του τιμολογίου.
Στα πιστωτικά τιμολόγια που εκδίδουν τα τηλεοπτικά μέσα ενημέρωσης πρέπει να αναγράφονται και οι αριθμοί των σχετικών τιμολογίων.