Από 25 Ιουλίου δεν θα γίνονται δεκτές στις υπηρεσίες του ΕΟΠΥΥ και του ΙΚΑ ΕΤΑΜ, χειρόγραφες γνωματεύσεις, αιμοκαθάρσεων, οπτικών, αναπνευστικών, ορθοπεδικών, ακουστικών, επιθεμάτων κατακλίσεων, οστομικών ειδών, καθετήρων, διαφόρων αναλωσίμων ειδών, αναλώσιμου υγειονομικού υλικού και σκευασμάτων ειδικής διατροφής.
Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του ΕΟΠΥΥ, μόνον εκτυπωμένες ηλεκτρονικές γνωματεύσεις θα γίνονται δεκτές. Η ηλεκτρονική γνωμάτευση έχει δυνατότητα να επικαιροποιηθεί με νεότερη ιατρική γνωμάτευση, η οποία παραμένει ιστορικά στο σύστημα. Η διαδικασία υποβολής των δαπανών παραμένει ως έχει.
Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, όλοι οι γιατροί έχουν υποχρέωση να εγγραφούν στο ίδιο σύστημα, προκειμένου να καταχωρούν τις αντίστοιχες γνωματεύσεις.
Συγκεκριμένα, στην ιστοσελίδα του ΕΟΠΥΥ, αναφέρεται:
Μεταβολή: επιλέγεται μόνον από τους συμβεβλημένους γιατρούς, καθώς και για την επικαιροποίηση των στοιχείων στο σύστημα, όλων των χρηστών.
Επανεγγραφή Ιατρού: επιλέγεται σε κάθε περίπτωση απώλειας του κωδικού χρήστη, μετά την πρώτη εγγραφή.