Με δεδομένη την πρόθεση της νέας ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων να ενισχύσει την γλωσσομάθεια στο δημόσιο σχολείο, εξετάζονται όλες οι δυνατότητες περισσοτέρων επιλογών στους μαθητές, σύμφωνα με τα δεδομένα της παιδαγωγικής επιστήμης και εντός του υπάρχοντος δημοσιονομικού πλαισίου.
Τα παραπάνω δήλωσε γραπτώς στη Βουλή ο αναπληρωτής υπουργός Παιδείας Τάσος Κουράκης μετά από ερώτηση που κατέθεσαν 18 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ για το αν προτίθεται να ανακαλέσει σχετικές Υπουργικές Αποφάσεις και να επανεντάξει τα ισπανικά και τα ιταλικά στο ωρολόγιο πρόγραμμα Γυμνασίων και Λυκείων.
Οι βουλευτές σημειώνουν μεταξύ των άλλων ότι ο εξοβελισμός ιταλικών και ισπανικών από τα ωρολόγια προγράμματα είχε καταστροφικές συνέπειες στις δυνατότητες απασχόλησης των καθηγητών των δυο αυτών γλωσσών σε όλο το πλέγμα της δημόσια και ιδιωτικής εκπαίδευσης αλλά και στη διδασκαλία στα φροντιστήρια ξένων γλωσσών, τη στιγμή που τα ισπανικά έχουν γίνει η δεύτερη ομιλούμενη γλώσσα στον κόσμο και τα ιταλικά είχαν κερδίσει την προτίμηση 30.000 μαθητών στα σχολεία, όπου προσφέρθηκαν.