Συγκέντρωση διαμαρτυρίας πραγματοποίησαν σήμερα στο Μαρούσι οι μεταταγέντες εκπαιδευτικοί, οι οποίοι είχαν συνάντηση με τον αναπληρωτή υπουργό Τάσο Κουράκη. Οι εκπαιδευτικοί τελούν εν αναμονή της πρότασης του υπουργείου Παιδείας για την επίλυση του θέματος που έχει προκύψει με την άρση των μετατάξεων του 2013.
Στη συγκέντρωση συμμετείχαν εκατοντάδες εκπαιδευτικών, αντιπροσωπεία των οποίων έγινε δεκτή από τον υπουργό. Πηγές από την άτυπη επιτροπή που έχουν συστήσει οι μεταταγέντες αναφέρουν στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων ότι ο κ. Κουράκης ξεκαθάρισε ότι η απόφαση να ακυρωθούν οι μετατάξεις δεν αίρεται. Σημείωσε, ωστόσο, ότι το υπουργείο θα καταθέσει συγκεκριμένη πρόταση στην επιτροπή που θα συζητήσει το θέμα με τη συμμετοχή υπηρεσιακών παραγόντων του υπουργείου και εκπροσώπων των συνδικαλιστικών οργάνων των καθηγητών.
Ο πρόεδρος της ΟΛΜΕ Θέμης Κοτσιφάκης, πάντως, ο οποίος ήταν παρών στη συνάντηση, δήλωσε ότι η ομοσπονδία δεν έχει λόγο να συμμετάσχει στη συζήτηση εάν το υπουργείο δεν άρει την απόφασή του για την ακύρωση των μετατάξεων.
Το πρόβλημα αφορά περίπου 4.000 καθηγητές που μετατάχθηκαν το 2013 ως υπεράριθμοι από την δευτεροβάθμια προκειμένου να καλυφθούν κενά που υπήρχαν στην πρωτοβάθμια.
Αίτηση για μετάταξη είχαν υποβάλει 5.700 καθηγητές, ενώ περίπου 1.500 είχαν καταθέσει ενστάσεις ακύρωσης. Η διαδικασία καταγγέλθηκε ως αδιαφανή και η νέα ηγεσία του υπουργείου προσανατολίστηκε στην ακύρωση των μετατάξεων επειδή κρίθηκαν ρουσφετολογικές. Η απόφαση συνάντησε την αντίδραση της ΟΛΜΕ, ενώ δίχασε το συνδικαλιστικό όργανο των δασκάλων, καθώς κάποιοι από αυτούς υποστηρίζουν ότι οι μετατάξεις των καθηγητών δημιουργούν πρόβλημα στις δικές τους μεταθέσεις.
Εμείς ζητάμε πλήρη διαφάνεια. Θέλουμε να ανακοινώσει τα μόρια το υπουργείο, δήλωσε στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων ο Μιχάλης Παπαδόπουλος, εκπαιδευτικός και μέλος της άτυπης επιτροπής των μεταταγέντων εκπαιδευτικών. Ο ίδιος έκανε λόγο για αδιέξοδο στη συνάντηση με τον κ. Κουράκη και τόνισε ότι ο ίδιος και οι συνάδελφοί του θα εντείνουν τις κινητοποιήσεις τους σε περίπτωση μη επίλυσης του προβλήματος.