Σε κωδικοποίηση του ΠΔ152/2013 που αφορά την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών προχώρησε η Α’ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης.
Μέσα σε 9 σελίδες παρουσιάζονται όσα πρέπει να γνωρίζουν οι εκπαιδευτικοί για την αξιολόγηση. Η κωδικοποίηση είναι ταξινομημένη σε πέντε μεγάλες θεματικές ενότητες που με τη σειρά τους υποδιαιρούνται σε υποενότητες όπως παρουσιάζονται ακολούθως:
1. Εκπαιδευτικό Περιβάλλον
– Διαπροσωπικές σχέσεις και προσδοκίες.
– Παιδαγωγικό κλίμα στη σχολική τάξη.
– Οργάνωση της σχολικής τάξης.
2. Σχεδιασμός, προγραμματισμός και προετοιμασία της διδασκαλίας σε ευρύτερη ενότητα μαθημάτων
– Βαθμός αντίληψης των αναγκών και των δυνατοτήτων των μαθητών για τη διαμόρφωση του σχεδιασμού της διδασκαλίας.
– Στόχοι και περιεχόμενο κατά την προετοιμασία της διδασκαλίας σε ευρύτερη ενότητα μαθημάτων.
– Διδακτικές ενέργειες και εκπαιδευτικά μέσα.
3. Διεξαγωγή διδασκαλίας και αξιολόγηση των μαθητών
– Μαθησιακή και ψυχολογική προετοιμασία του μαθητή.
– Διδακτικές ενέργειες και εκπαιδευτικά μέσα.
– Βαθμός κινητοποίησης μαθησιακών διαδικασιών.
– Εμπέδωση της νέα γνώσης.
4. Υπηρεσιακή συνέπεια και επάρκεια
– Τυπικές υπαλληλικές υποχρεώσεις.
– Συμμετοχή στη λειτουργία της σχολικής μονάδας.
– Επικοινωνία και συνεργασία με γονείς, φορείς του δημοσίου και μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς.
5. Επιστημονικά και επαγγελματική ανάπτυξη
– Τυπικά προσόντα και επιστημονική ανάπτυξη.
– Επαγγελματική ανάπτυξη.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να κατεβάσουν στον υπολογιστή τους την κωδικοποίηση.