Στον πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά καταφεύγουν γονείς φοιτητών ελληνικού πανεπιστημίου, ζητώντας τη συνδρομή του για να αντιμετωπισθεί η κατάληψη της σχολής των παιδιών τους. Οι γονείς δεν αμφισβητούν μόνο την κατάληψη ως μέσο ικανοποίησης αιτημάτων, αλλά εγείρουν σοβαρές ενστάσεις για τη στάση των καθηγητών ως προς την επίλυση των προβλημάτων της σχολής.
Ειδικότερα, το Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Τεχνολογίας Υπολογιστών του Πανεπιστημίου Πατρών διανύει την 7η εβδομάδα κατάληψης και κινδυνεύει με απώλεια εξαμήνου, διότι οι φοιτητές αντιδρούν στην πρόθεση της σχολής να θέσει όριο στον αριθμό μαθημάτων παλαιότερων ετών, στα οποία μπορούν να εξετασθούν φοιτητές μεγαλύτερων ετών, όπως γράφει η «Καθημερινή». Το όριο αυτό δημιουργεί την ανησυχία στους φοιτητές ότι, σε συνδυασμό με το υψηλό και άρα δύσκολο επίπεδο της σχολής, δεν θα καταφέρουν να τελειώσουν τις σπουδές τους μέσα στην 7ετία, όπως ορίζει ο νόμος 4009/2011, το ανώτατο όριο σπουδών για τις σχολές πενταετούς φοίτησης. Και άρα πολλοί θα διαγραφούν.
«Εμείς οι γονείς φοιτητών του Τμήματος μπροστά στη μεγαλύτερη κρίση που έχει βιώσει ποτέ το Τμήμα λόγω της συνεχιζόμενης για 7η εβδομάδα κατάληψης με αφορμή το “όριο δήλωσης μαθημάτων”, με μεγάλη λύπη διαπιστώνουμε: 1. Τον κίνδυνο υποβάθμισης του μέχρι σήμερα υψηλού επιπέδου σπουδών του Τμήματος, εφόσον δεν βρεθεί άμεσα μία λύση στο πρόβλημα. 2. Τη μη αποτελεσματική διαχείριση της κατάστασης εκ μέρους του Τμήματος, κατάσταση που το ίδιο δημιούργησε άθελά του στην προσπάθειά του για ακαδημαϊκή αναβάθμιση. 3. Την αδιάλλακτη στάση ορισμένων εκπροσώπων των φοιτητών, οι οποίοι συνειδητά οδηγούν την κατάσταση εκτός ορίων. Το Τμήμα είναι ένα από τα καλύτερα στη χώρα μας, με διεθνή καταξίωση και μεγάλη ιστορία. Καλούμε όλους να σεβαστούν την ιστορία του και να συμβάλουν στο μέλλον του», λένε στην επιστολή που υπογράφεται από τη συντονιστική επιτροπή γονέων.
Οι γονείς απευθύνουν έκκληση προς τους καθηγητές «να εκτιμήσουν με νηφαλιότητα το αδιέξοδο που έχει προκαλέσει η απόφασή τους να ορίσουν όριο δήλωσης μαθημάτων με αναδρομική ισχύ» και προς τους φοιτητές που πρωτοστατούν στην κατάληψη, «να αντιληφθούν ότι η κατάληψη είναι μια απολύτως καταδικαστέα πρακτική. Να αντιληφθούν επίσης το μέγεθος της ευθύνης τους που απορρέει από την πεισματική άρνησή τους να ανοίξει δίαυλος επικοινωνίας με τους καθηγητές».