Συνολικά 12 βραβεία σε πολλαπλές κατηγορίες απέσπασαν τα brands της Coca-Cola Τρία Έψιλον μαζί με τους συνεργάτες τους στη φετινή διοργάνωση των Ermis Awards της ΕΔΕΕ. Οι καμπάνιες για τα brands Amita, Famous Grouse, Cutty Sark και Campari, ξεχώρισαν για τις ενδιαφέρουσες, εμπνευσμένες προσεγγίσεις τους και το πρωτότυπο περιεχόμενο. Η χθεσινή βραδιά ήταν σημαντική για την Amita η οποία απέσπασε 3 βραβεία για την καμπάνια «Από Αγάπη» που δημιούργησε μαζί με την McCann, για τη μητέρα που θέλει να είναι εκεί, σε κάθε σημαντική πρώτη στιγμή στη ζωή του παιδιού της. Μέσα από την πλατφόρμα www.apoagapi.gr οι μητέρες μοιράστηκαν τις ευχές τους και η Amita βρήκε τον τρόπο να κάνει την ευχή τους πραγματικότητα. Η καμπάνια απέσπασε 2 SILVER Ermis στις κατηγορίες Brand Content και Direct Marketing και BRONZE Ermis στην κατηγορία Digital Marketing.
12 βραβεία Ermis για τα brands της Coca-Cola Τρία Έψιλον
Οι καμπάνιες της Amita, του Famous Grouse του Cutty Sark και του Campari ξεχώρισαν και διακρίθηκαν στη μεγαλύτερη γιορτή της επικοινωνίας
