Με στόχο τόσο την προώθηση και υιοθέτηση μιας νέας σύγχρονης στρατηγικής marketing για τα ελληνικά ελαιοκομικά προϊόντα, όσο και τη δημιουργία υπεραξίας, η foodstandard στο πλαίσιο των πρωτοβουλιών που αναλαμβάνει διοργανώνει το 2ο Διεθνές Συνέδριο µε τίτλο «Αειφορία, Διατροφή, Τουρισμός: παράγοντες – κλειδιά για την εξωστρέφεια των ελληνικών ελαιοκομικών προϊόντων» την Πέμπτη 27 Ιανουαρίου στο αμφιθέατρο του νέου Μουσείου της Ακρόπολης.

Η αρχή της προσπάθειάς έγινε το Δεκέμβριο του 2009, με το επιτυχημένο 1ο Διεθνές Συνέδριο για τη «δημιουργία νέου μείγματος marketing για τα ελληνικά ελαιοκομικά προϊόντα και στρατηγική επικοινωνίας», υπό την αιγίδα του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων.

Ομιλητές στο 2ο Συνέδριο είναι διακεκριμένες προσωπικότητες από την Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση, εκπρόσωποι του πολιτικού κόσμου, ανώτατα στελέχη της Δημόσιας Διοίκησης, συναφών Επιμελητηρίων, Επιχειρήσεων και Συνεταιριστικών Οργανώσεων αλλά και άλλων σχετιζόμενων φορέων.

Το συνέδριο απευθύνεται σε όλους τους εμπλεκόμενους φορείς της εφοδιαστικής αλυσίδας των ελληνικών ελαιοκομικών προϊόντων (παραγωγοί, εταιρείες, διανομείς), σε τουριστικές επιχειρήσεις, σε επιχειρήσεις και επαγγελματίες από τον κλάδο της εστίασης, σε Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας και δημοσιογράφους, σε στελέχη υπουργείων, σε Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις, σε καταναλωτικές οργανώσεις κλπ.

Στόχος μας είναι να διαμορφωθεί ένα νέο μείγμα marketing των ελληνικών ελαιοκομικών προϊόντων με κατεύθυνση «την αειφορική χρήση των φυσικών και ανθρώπινων πόρων, αλλά και τη διασύνδεση με το ελληνικό τουριστικό προϊόν». Ελπίζοντας ότι η δημιουργική ανταλλαγή απόψεων και ο γόνιμος προβληματισμός των συνέδρων θα βοηθήσει να αξιοποιήσουμε καλύτερα τις εμπειρίες μας, να προωθήσουμε ανταγωνιστικές συνέργειες και να ανοίξουμε νέους δρόμους στα ελληνικά παραδοσιακά προϊόντα.

Το συνέδριο διοργανώνεται υπό την αιγίδα των υπουργείων Εξωτερικών, Περιβάλλοντος Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής και Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων.

Η foodstandard είναι η κορυφαία ελληνική εταιρεία παροχής υπηρεσιών ποιότητας, οργάνωσης, marketing και σύνταξης μελετών τόσο στο χώρο των τροφίμων και των αγροτοδιατροφικών προϊόντων, όσο και στους εμπλεκόμενους φορείς στη διατροφική αλυσίδα.