H Li-Ning, ιδρύθηκε το 1990 από τον Ολυμπιονίκη της ενόργανης γυμναστικής Λι Νινγκ, που με 14 χρυσά μετάλλια σε παγκόσμια Πρωταθλήματα και 6 μετάλλια στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λος Άντζελες το 1984, απέκτησε δικαιωματικά τον τίτλο του «Πρίγκιπα της Γυμναστικής».
Ήταν ο Πρωταθλητής που στην Τελετή έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων του 2008 στο Πεκίνο, άναψε τη φλόγα στο βωμό του Ολυμπιακού Σταδίου και κήρυξε την έναρξη των Αγώνων.
Ο Λι Νινγκ είναι ο Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της εταιρείας Li-Ning Company Limited μία από τις κορυφαίες εταιρείες αθλητικών ειδών που δραστηριοποιείται έντονα σε παγκόσμιο επίπεδο με ηχηρές συνεργασίες. Πρόκειται για μια εταιρεία εισηγμένη στο χρηματιστήριο του Hong Kong με τζίρο 2 δισ. δολάρια.
Οι προϊοντικές συλλογές της Li Ning καλύπτουν όλο το εύρος των ατομικών και ομαδικών αθλημάτων. Οι προδιαγραφές τους αντιστοιχούν στα επίπεδα των αθλητών υψηλού επιπέδου, όπου η μεγιστοποίηση των επιδόσεων κρίνεται και στο τεχνολογικό επίπεδο των υλικών των ενδυμάτων και υποδημάτων που χρησιμοποιούν .
Η δυναμική της εταιρείας δεν αρκείται μόνο στα επίπεδα κατασκευής και διανομής υψηλής ποιότητας προϊόντων. Με επιθετική στρατηγική προώθησης και χορηγιών σε διεθνές επίπεδο, κατέχει αυτή τη στιγμή στο portfolio της σημαντικές προσωπικότητες, πρεσβευτές των αθλημάτων τους.
Από το Στίβο, Elena Isinbayeva, Asafa Powell, Andreas Thokildsen, από το χώρο του Μπάσκετ, Baron Davis, Jose Calderon, Evan Turner, ενώ σε επίπεδο ομάδων μπάσκετ είναι επίσημος χορηγός της Εθνικής Αργεντινής και της Παγκόσμιας Πρωταθλήτριας Εθνικής Ισπανίας καθώς και επίσημος χορηγός της Αμερικανικής ομοσπονδίας καλαθοσφαίρισης. Επίσης, στο ποδόσφαιρο, είναι Επίσημος Προμηθευτής Αθλητικού Υλικού της Espanyol, Sevilla και Celta. Η δράση της εκτείνεται στο τέννις και στο μπάντμινγκτον καθώς και διαθέτει πλάνο εισχώρησης σε όλα τα Ολυμπιακά αθλήματα.
Όσον αφορά τη Li-Ning στην Ελλάδα, έχει ήδη τεθεί σε εφαρμογή ένα επιθετικό αναπτυξιακό πλάνο, βασικό πυλώνα του οποίου αποτελεί, – εκτός από το εκτεταμένο δίκτυο χονδρικής διανομής σε όλη την επικράτεια και την Κύπρο, το ηλεκτρονικό κατάστημα – e shop , η ανάπτυξη του δικτύου λιανικής με την άμεση λειτουργία καταστημάτων λιανικής πώλησης σε κεντρικά σημεία, καθώς και η παρουσία του σήματος σε corners επιλεγμένων συνεργατών-πολυκαταστημάτων.
Τον Οκτώβριο θα λειτουργήσει το πρώτο πρότυπο <Flagship> κατάστημα, 500 τ.μ, σε κομβικό εμπορικό σημείο της Αθήνας. Σε επίπεδο χορηγιών δε, και με τη στήριξη της μητρικής εταιρίας θα προχωρήσουμε στοχευμένα σε στρατηγικές συνεργασίες που θα ανατρέψουν τα μέχρι τώρα δεδομένα στο ελληνικό sponsoring σε όλα τα αθλήματα και κυρίως στο χώρο του ποδοσφαίρου».