Οι παγκόσμιες πωλήσεις Seat αυξήθηκαν κατά 7% από τον Ιανουάριο έως τον Απρίλιο 2019 σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους (189.300 πωλήσεις).

Για πρώτη φορά, η Ισπανική μάρκα πούλησε πάνω από 200.000 αυτοκίνητα (συγκεκριμένα 202.600), κατά τους πρώτους τέσσερις μήνες του έτους.

Τον μήνα Απρίλιο, η εταιρία σημείωσε 51.000 πωλήσεις, 1,8% περισσότερες από το 2018. Ήταν επίσης ο καλύτερος Απρίλιος στην ιστορία της μάρκας αφού ξεπέρασε τις 50.100 πωλήσεις του 2018.

Επιπλέον, οι πωλήσεις της νέας μάρκας Cupra συνεχίζουν να σπάνε τα ρεκόρ. Κατά τους πρώτους τέσσερις μήνες του έτους, η νέα μάρκα πούλησε 7.900 αυτοκίνητα, 82,3% περισσότερα από την αντίστοιχη περίοδο του 2018.

Κατά τους πρώτους τέσσερις μήνες του 2019, Γερμανία, Αλγερία και Ηνωμένο Βασίλειο είναι οι τρεις χώρες που σημείωσαν την υψηλότερη αύξηση όγκου πωλήσεων σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους. Βέβαια, η Ισπανία αποτελεί την κύρια αγορά της Seat την περίοδο αυτή, με αύξηση 4,2% και συνολικά 40.900 πωληθέντα αυτοκίνητα.

Η αύξηση των πωλήσεων και η θετική επίδραση πώλησης οχημάτων με υψηλότερο περιθώριο κέρδους επέτρεψαν στο λειτουργικό κέρδος της εταιρίας να φθάσει στο ρεκόρ των 89 εκατομμυρίων ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2019, δηλαδή κατά 5,5% μεγαλύτερο από ότι την ίδια περίοδο του 2018

(85 εκατ. Ευρώ). Επιπλέον, ο κύκλος εργασιών της μάρκας αυξήθηκε για πρώτη φορά πάνω από 3 δισεκατομμύρια ευρώ (3.053 δισ. ευρώ) την περίοδο Ιανουαρίου-Μαρτίου 2019, ο οποίος είναι κατά 9,7% υψηλότερος από τους πρώτους τρεις μήνες του περασμένου έτους (2,782 δισ. ευρώ).

Νίκος Τσάδαρης