Όλες οι θέσεις των «πρωτοκλασάτων» έχουν κλείσει στα MotoGP. Το ίδιο και των δευτεραγωνιστών, των αναβατών που οδηγούν για τις δορυφορικές ομάδες. Μοναδικές άδειες σέλες έχουν μείνει οι της Honda Gresini, που δεν έχει ακόμα αποφασίσει ανάμεσα στους Spies, Alvaro Bautista, Scott Redding και ίσως Jonathan Rea.
Και ο Hector Barbera; Πού βρίσκεται το μέλλον του Ισπανού ο οποίος για δεύτερη φορά σε 2 χρόνια τραυματίζεται στη σπονδυλική στήλη, αποφεύγοντας πάντως τα χειρότερα… Είναι άτυχος; Μήπως πολύ τυχερός; Ή πρόκειται για μια προειδοποίηση της μοίρας;
Όπως και να ‘χει, πέρα από το πρόβλημα υγείας, ο Hector πρέπει πλέον να ψάξει και για δουλειά. Η Ducati, είτε μέσω της Pramac είτε όχι, σκοπεύει του χρόνου να κατεβάσει τη λεγόμενη Ομάδα Junior, δηλαδή νέους αναβάτες σε εργοστασιακές μοτοσυκλέτες, ώστε να χτίσει το μέλλον της και να προχωρήσει ταχύτερα στην εξέλιξη της Desmosedici.
Πολλοί έχουν πειστεί για την ορθότητα του σχεδίου «Ομάδα Νέων» που εξήγγειλε ο Alessandro Cicognani πριν έναν μήνα, με την αισιόδοξη πρόβλεψη ότι «θα είναι έτοιμη μέχρι τέλη Αυγούστου». Τα σχέδια της Ducati, ακόμα κι αν καθυστερούν να υλοποιηθούν, σημαίνουν ότι δεν υπάρχει σέλα για τον Εκτορα στη Ducati.
Κακό αυτό, αλλά χειρότερο το ότι ο Ισπανός δεν φαίνεται να περιλαμβάνεται στα σχέδια κανενός από τους team-manager των υπαρχουσών ομάδων.
Ο άτυχος Barbera -που πριν σπάσει το πόδι του σε προπόνηση, είχε για πρώτη φορά στην καριέρα του πάρει εκκίνηση από την πρώτη σειρά στο Mugello- έχασε το αγώνα της Laguna Seca και μετά προσπάθησε να οδηγήσει με σπασμένο πόδι στα δοκιμαστικά της Ινδιανάπολης.
Το μόνο που κατάφερε ήταν να υποπέσει σε ένα άσχημο highside και να ραγίσει 3 σπονδύλους στα Ελεύθερα της Παρασκευής. Ψάχνοντας τώρα για σέλα, ο σε «αναρρωτική» αναβάτης της Pramac Ducati έχει αρχίσει να χτυπάει τις πόρτες των ομάδων CRT, προκειμένου να συνεχίσει να οδηγεί μαζί με τους «μεγάλους».
Οι πληροφορίες τον θέλουν να έχει ήδη συζητήσει με την Ομάδα BQR που συμμετέχει με δύο FTR-Kawasaki και οδηγούς τους Yonny Hernandez / Ivan Silva. Έχει μιλήσει ακόμα με την Forward Racing και την Marc VDS (που πιθανολογείται ότι θα ανέβει το 2013 στα MotoGP), αλλά και με το πρώην αφεντικό του τον Jorge Aspar Martinez.
Ο ισπανός μάνατζερ παραδέχτηκε ότι έχει συζητήσει με τον ατζέντη του Barbera, όχι όμως και με τον ίδιο τον αναβάτη. Πάντως μοιάζει να προτιμά την επιστροφή του πρώην αναβάτη του στα GP250 και GP125 (όπου πήραν μαζί και τίτλο), τον Alvaro Bautista.
Οι σχέσεις των 3 μερών είναι λίγο πολύπλοκες: όταν ο «Aspar» ανέβηκε στα MotoGP το 2010, είχε προσπαθήσει να προσελκύσει τον Bautista -όμως εκείνος δεν ήθελε να οδηγήσει Ducati και προτίμησε την ομάδα του Paul Denning που αντιπροσώπευε την Suzuki. Κι έτσι ο Martinez «αναγκάστηκε» να πάρει τον Barbera. Ο οποίος, αν δεν βρει ομάδα CRT, θα πρέπει μάλλον να κατέβει κατηγορία στην Moto2 –στα βήματα πολλών άλλων 250άρηδων όπως οι Toni Elias, Mika Kallio, Alex de Angelis, Anthony West, Roberto Rolfo και Yuki Takahashi.
Ή να δοκιμάσει την τύχη του στο παγκόσμιο Superbike…