Οι προοπτικές στον κλάδο των αυτοκινήτων εξακολουθούν να είναι δυσμενείς στους προσεχείς μήνες, καθώς ο δείκτης επιχειρηματικών προσδοκιών στον κλάδο μειώθηκε στο 47,6 τον Φεβρoυάριο του 2012 από 58,2 τον Ιανουάριο του 2012 και αισθητά χαμηλότερα από την αντίστοιχη περσινή τιμή του, σύμφωνα με εκτιμήσεις των αναλυτών της Alpha Bank.
Μείωση κατά -44,3% σημείωσε η κυκλοφορία των επιβατικών αυτοκινήτων ιδιωτικής χρήσεως τον Φεβρoυάριο του 2012 σε ετήσια βάση, έναντι πτώσης τους κατά -47,4% τον Φεβρουάριο του 2011. Παράλληλα, στο πρώτο δίμηνο του 2012 κυκλοφόρησαν 13.192 ΙΧ επιβατικά αυτοκίνητα, έναντι 18.959 στο πρώτο δίμηνο του 201 σημειώνοντας πτώση κατά -30,4% σε ετήσια βάση, έναντι πτώσης κατά -56,2% σε ετήσια βάση στο πρώτο δίμηνο του 2011.
Συνολικά το 2011 κυκλοφόρησαν 106.953 ΙΧ επιβατικά αυτοκίνητα, έναντι 152.304 το 2010 σημειώνοντας πτώση κατά -29,8% σε ετήσια βάση, μετά την πτώση τους κατά -37,2% το 2010. Η μείωση του αριθμού των νέων ΙΧ επιβατικών αυτοκινήτων επιβραδύνθηκε στο -1,9% σε ετήσια βάση στο δεύτερο εξάμηνο του 2011, έναντι της πτώσης τους κατά -42,2% στο πρώτο εξάμηνο του 2011.
Ο αριθμός των ΙΧ επιβατικών αυτοκινήτων που κυκλοφορεί στην Ελλάδα ανήλθε το 2011 σε 5.278.270 από 5.183.313 το 2010, έναντι 5.098.400 το 2009, 3.161.505 το 2000 και 2.171.201 το 1995, με αποτέλεσμα να αναλογούν σχεδόν 1,5 αυτοκίνητα ανά νοικοκυριό το 2011 από 0,85 το 2000 και 0,59 αυτοκίνητα ανά νοικοκυριό το 1995.
Η δαπάνη για εισαγωγές ΙΧ αυτοκινήτων περιορίσθηκε σε 1.735,7 εκατ. ευρώ το 2011, από 2.175 εκατ. ευρώ το 2010.