Το νικηφόρο σερί της Nissan στο διεθνή διαγωνισμό πρωτοτύπων της κατηγορίας LM P2 ολοκληρώθηκε με τον καλύτερο τρόπο, καθώς η ομάδα της G-Drive Racing κέρδισε στην βαθμολογική κατάταξη του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής της FIA, με την μηχανολογική υποστήριξη της NISMO.
Μετά από πέντε συνεχείς νίκες το 2011 στο Intercontinental Le Mans Cup, η Nissan πραγματοποίησε το ντεμπούτο της στο WEC, όταν το πρωτάθλημα ξεκίνησε το 2012. Κατά το πρώτο έτος, ο κινητήρας VK45DEV8 4.5 λίτρων της ιαπωνικής εταιρίας, κέρδισε πέντε από τους οκτώ αγώνες, ενώ από το 2013 η Nissan είναι αήττητη, σημειώνοντας 35 συνεχόμενες νίκες στο πρωτάθλημα FIA WEC.
Σε αυτό το χρονικό διάστημα, η NISMO τροφοδοτεί τις Oak Racing (2013), SMP Racing (2014), G-Drive Racing (2015) και Signatech Alpine(2016), με αντίστοιχες επιτυχίες στο πρωτάθλημα της κατηγορίας LM P2. Με τη συνδρομή της Nissan κατακτήθηκε και η νίκη της Greave Motorsport (2011) στην κατηγορία LM P2 στις 24 Ώρες του Le Mans, όπως και οι νίκες των OAK Racing (2013), Jota Sport (2014), KCMG (2015) και Signatech Alpine(2016).
Τώρα, με δεδομένη την αλλαγή των κανονισμών για το επόμενο έτος, η Nissan παραμένει προσηλωμένη στους αγώνες πρωτοτύπων της κατηγορίας LM P3, με τον επιτυχημένο κινητήρα VK45DE να παραμένει διαθέσιμος για τις ομάδες που ανταγωνίζονται στο Ασιατικό Le Mans Series.
Ήδη ο Mike Guash και ο Alex Brundle (United Autosport), πρωταθλητές του φετινού LM P3, είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν το αγωνιστικό LM Ρ2 στο Μπαχρέιν μετά τον τελικό της FIA WEC με την Manor WEC. Ο Brundle είχε μια έντονη αγωνιστική σεζόν, όπου κέρδισε στο LM P3 με τον κινητήρα της Nissan, αλλά και οδηγώντας με τους Roman Rusinov και René Rast, κατάφεραν να κατακτήσουν την νίκη στο πρόσφατο Ρ2 με την G-Drive Racing.
Νίκος Τσάδαρης