Όταν το Ιούνιο του 2022, το Γενικό Νοσοκομείο Αττικής ΚΑΤ ξεκίνησε να μετρά την ικανοποίηση των ασθενών και των επισκεπτών του με τη χρήση συσκευών αξιολόγησης της PrivateReview, αριθμούσε ήδη πάνω από 6 δεκαετίες εμπειρίας στην παροχή πρότυπων υπηρεσιών τριτοβάθμιας περίθαλψης και υγείας.

Το ΚΑΤ προσανατολίζεται στην ορθοπεδική και την τραυματολογία και είναι το μεγαλύτερο Κέντρο Αποκατάστασης Τραύματος στα Βαλκάνια. Για το έτος 2023 εξετάσθηκαν συνολικά 222.756 ασθενείς, εκ των οποίων 105.098 ασθενείς στα Τακτικά Εξωτερικά Ιατρεία, 87.043 ασθενείς στο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών και στα Απογευματινά Ιατρεία εξετάσθηκαν 30.615 ασθενείς. 

Το όραμα της Διοίκησης του Νοσοκομείου, είναι η συνεχής αναβάθμιση του Νοσοκομείου και η βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας, προσπάθεια που ξεκίνησε και θα συνεχιστεί και το έτος 2024, με την ένταξη έργων και ιατροτεχνολογικού εξοπλισμού στο ΕΣΠΑ και στο πρόγραμμα ανάκαμψης (RRF).

Μέσα σε αυτό το πλαίσιο το νοσοκομείο έχει φροντίσει να διαμορφώσει ένα σύνολο δεικτών ποιότητας βάσει των οποίων αξιολογούνται διαρκώς οι καθημερινές δραστηριότητές του και λαμβάνονται αποφάσεις. Ο βαθμός ικανοποίησης του ασθενούς δε θα μπορούσε παρά να είναι ένας από τους δείκτες αυτούς.

Με την τοποθέτηση συσκευών αξιολόγησης στα δωμάτια των ασθενών αλλά και στο χώρο των Τακτικών Εξωτερικών Ιατρείων (2 συσκευές touchscreen) το ΚΑΤ είναι σε θέση να γνωρίζει καθημερινά πόσο ευχαριστημένοι είναι οι επισκέπτες του από τις παρεχόμενες υπηρεσίες.

«Από τη χρήση του Private Review λαμβάνεται μια αδρή ενημέρωση ως προς την ικανοποίηση των επισκεπτών, στον χώρο των Τακτικών Εξωτερικών Ιατρείων, με το Νοσοκομείο να είναι σε θέση να εντοπίσει έτσι με μεγαλύτερη ακρίβεια τόσο τους δυνατούς τομείς όσο και τους τομείς που χρήζουν βελτίωσης» εξηγεί ο Παναγιώτης Γιαννόπουλος, Αναπληρωτής Διοικητής ΓΝΑ ΚΑΤ. Επιπλέον, «επιτυγχάνεται η καθημερινή καταγραφή της ικανοποίησης των ασθενών, όσον αφορά την ιατρική και νοσηλευτική φροντίδα, εάν οι ασθενείς είναι ευχαριστημένοι από τις υπηρεσίες του Νοσοκομείου και αν οι υπηρεσίες του Νοσοκομείου ανταποκρίνονται στις προσδοκίες του ασθενή» συνεχίζει.

ΜΕΘ

Λαμβάνοντας υπόψη τη γνώμη των επισκεπτών και με κύριο μέλημα να συνεχίζει το νοσοκομείο να παρέχει άριστες υπηρεσίες υγείας, ετοιμάζεται ανακαίνιση στο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών. «Όλο αυτό το εγχείρημα έχει σαν σκοπό να αναβαθμίσει τις παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας του Νοσοκομείου που είναι και το ζητούμενο. Αποτελεί ζήτημα μείζονος σημασίας η πρώτη επαφή του ασθενή στο χώρο του νοσοκομείου να πραγματοποιείται σε ένα περιβάλλον ευπρεπές, άρτια οργανωμένο, που αποπνέει πολιτισμό και αξιοπρέπεια και θα εμπνέει εμπιστοσύνη και ασφάλεια στον ασθενή. Η ποιότητα αποτελεί σημαντική παράμετρο στην παροχή υπηρεσιών υγείας σε όλους τους χώρους, ενός νοσηλευτικού ιδρύματος.

Αναμφισβήτητα, η συγκεκριμένη ανακαίνιση θα βοηθήσει στο να αναβαθμιστούν και οι παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας προς όφελος του προσωπικού αλλά κυρίως των ασθενών.

Το ΓΝΑ ΚΑΤ, ως πρωτοπόρος δημόσιος οργανισμός υγείας, λειτουργεί και παρέχει υψηλού επιπέδου υγειονομικές υπηρεσίες στον πληθυσμό στη βάση των θεμελιωδών αρχών του σύγχρονου management, πρεσβεύοντας την υιοθέτηση μίας ανθρωποκεντρικής και πολιτοκεντρικής προσέγγισης του ασθενή, την προσήλωση στην αποτελεσματικότητα της προσφερόμενης ιατρονοσηλευτικής φροντίδας και την διασφάλιση της διαφάνειας των ακολουθούμενων διαδικασιών. 

Ο εκσυγχρονισμός των ψηφιακών διαδικασιών αποτελεί προτεραιότητα της Διοίκησης του ΓΝΑ ΚΑΤ και η εφαρμογή ηλεκτρονικής διακυβέρνησης εντός του οργανισμού αναμένεται να αποφέρει ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα στο άμεσο μέλλον με σκοπό την βελτίωση και απλούστευση της καθημερινής εργασίας του προσωπικού, την ταχύτερη εξυπηρέτηση του πολίτη και την εξοικονόμηση πόρων προς το συμφέρον όλων. Ενώ ταυτόχρονα καθιστά το Νοσοκομείο έτοιμο για να αποτελέσει εκ νέου πυλώνα και στο πεδίο εφαρμογής νέων ψηφιακών πολιτικών, που είναι μονόδρομος για να επιτευχθεί ο εκσυγχρονισμός του ΕΣΥ.